Zoals bekend is Jolijn Brouwers in opdracht van de gemeente Oss bezig met een analyse en consultatie van de toeristische marketing- en informatiefunctie in Oss, de kernen en het buitengebied. De meeste interviews zijn inmiddels afgenomen (volgende week de laatste) en we zijn bezig met de uitwerking.
Deze worden vroegtijdig voorgelegd en op basis van de reacties en input verder aangescherpt. Hiertoe organiseren ze op donderdag 1 februari een werksessie bij het Toeristisch Informatiepunt (TIP) in Lith (onderdeel van De Snoeck, Marktplein 24A, zaal De Rietkraag). Het bestuur van Maashorst Ondernemers is hierbij aanwezig.
Zaken die in deze eerste werksessie aan bod zullen komen, zijn onder meer:
-Analyse huidige marketing-, promotie en informatie
-Positionering binnen regio
-Benchmark andere gemeenten (oa Helmond/De Peel en De Langstraat)
-Analyse prioritaire thema’s en kansen
-Typering huidige taken samenwerkingspartners en benoemen van eventuele overlap en hiaten
-Conclusies
-Aandachtspunten voor optimalisering marketing-, promotie en informatietaken